Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website gebruikt cookies. Door gebruik te maken van deze website, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies.

Sluiten

Juridische onderbouwing

Door: De Rekenpartners V.O.F.

Domicilie en Postadres

Ons adres voor jouw kantoor en/of post

De Rekenpartners V.O.F. legt uit waarom een onderneming niet in te schrijven op je privé adres als je in een huurwoning woont.

Als je een eigen bedrijf wilt beginnen moet je je inschrijven bij de Kamer van Koophandel met vermelding van een vestigingslocatie. De meeste ZZP’ers gebruiken hiervoor hun woonadres, omdat dat verder geen kosten met zich mee brengt. Een kantoor of praktijk ruimte huren is vaak een grote kostenpost, waar je als starter niet het budget voor (over) hebt.

Wettelijk gezien mag je je bedrijf vanuit huis runnen, mits het niet meer dan 1/3 van je huis inneemt – dit kan per gemeente afwijken. Ook is het afhankelijk van het type bedrijf dat je hebt. Een kantoor aan huis is vaak geen probleem, maar een cateringsbedrijf of horeca gelegenheid is vaak niet mogelijk of vereist een vergunning. 

Als je je bedrijf wilt starten in een huurwoning, dien je eerst toestemming aan te vragen bij je verhuurder of woningcorporatie. De kans is vaak klein dat het is toegestaan of er zijn voorwaarden aan verbonden. Het uitgangspunt is vaak dat overlast voor de omgeving en omwoonden voorkomen dient te worden en dat de woonruimte conform zijn bestemming wordt gebruikt. Starters krijgen vaak wel een bepaald tijdsvak, variërend van 1-12 maanden, om een nieuw vestigingsadres te regelen voor hun bedrijf. 

Tegenwoordig worden er verschillende opties aangeboden om je bedrijf te vestigen, in de vorm van een Virtual Office of een flexwerkplek. Je kiest feitelijk voor een membership die jou recht geeft om gebruik te mogen maken van de beschikbare plekken in de open kantoorruimte. Ook kun je tegen een extra vergoeding kiezen voor een vaste plek in de open kantoorruimte. Er zijn meerdere ondernemers aanwezig op een flexwerkplek, waardoor je toch ineens collega’s hebt en de mogelijkheid hebt voor een gezamenlijke koffie, lunch of samenwerking.

Tarieven

Flexplek

Per dagdeel - € 19,50
***
Per dag - € 29,50
***
Per maand - € 175,00
***
Strippenkaart - € 125,00

Vergader- / trainingsruimte

Vergader- / trainingsruimte

Per dagdeel - € 70,00
***
Per dag - € 120,00

Praktijk- / coachingsruimte

Mogelijkheden op basis van incidenteel of vaste dagen

1-op-1 coaching
1,5 uur - € 35,00

Strippenkaart 10 uur - 
€ 250,00

Workshop
    


Organiseert u workshops en bent u op zoek naar een ruimte?

Tarieven op aanvraag

Domicilie

    
Uw kantoor- en postadres inschrijven bij FlexplekLeerdam


Tarieven zie pagina

TARIEVEN

Alle genoemde bedragen op de website van FlexplekLeerdam zijn 'vanaf' prijzen en exclusief 21% BTW. Middels offerte worden de prijzen gespecificeerd op uw wensen.
Daarnaast zijn op alle verhuur en diensten die FlexplekLeerdam aanbiedt de algemene voorwaarden van toepassing.

Faciliteiten

Gratis parkeren

Koffie en thee

Print- en kopieermogelijkheden

Workshops

Kleinschalig

Rustieke omgeving

Karakteristiek pand

Cateringmogelijkheden

Gratis Wifi

Optie voor postadres

Royaal daglicht

Toegankelijk voor mindervaliden

FlexplekLeerdam.nl
Hét adres voor uw kantoor voor een dag!

De openingstijden

Maandag t/m vrijdag 08:00 - 18:00 uur o.b.v. aanmelding en beschikbaarheid.

Buiten openingstijden in overleg

Ons adres

Kerkelaantje 14,
4163 LH Oosterwijk (ZH)
0345 - 727022
info@flexplekleerdam.nl